POLSKIE MEDIA POLFEJS.PL POLSKATUBA.PL GADUCZAT.PL
Arkadia
Arkadia 12 Jan 2019
6

Następne

Żona nie mogła spać przez to co mąż robił każdej nocy. Postanowiła go nagrać
21 Jun 2019
Żona nie mogła spać przez to co mąż robił każdej nocy. Postanowiła go nagrać
SmieszneFilmyeu · 23 Wejścia

Ćwicz przez 8 minut przed snem i zobacz, co się stanie w ciągu miesiąca

642 Wejścia
In Sport

Jeśli w ciągu dnia nie możesz znaleźć czasu na ćwiczenia, ten wieczorny trening pomoże ci zachować formę, elastyczność i świetny wygląd! Kładąc się do łóżka, będziesz orzeźwiona, jakość twojego snu się polepszy, a rano obudzisz się z przyjemnie zrelaksowanymi mięśniami. Oglądaj nasz nowy filmik i wykonuj ten lekki trening razem z nami! Jest krótki, łatwy, nie wymaga żadnego sprzętu i możesz go robić tuż przed snem.
Ludzie wykonujący ćwiczenia śpią lepiej niż ci, którzy nie ćwiczą. I to bez względu na to, czy jesteś rannym ptaszkiem i biegniesz na siłownię zaraz po przebudzeniu czy też wolisz zrobić trening po posiłku. Według National Sleep Foundation ludzie, którzy wykonują lekkie ćwiczenia obserwują u siebie poprawę jakości snu o 49%!

Czas:
Rozgrzewka 0:43
Przysiady 2:30
Wymachy nóg 3:52
Pompki 5:17
Przysiady i skręty tułowia 6:37
Deska 8:11
Naprzemienne skłony 9:32
Rozciąganie 10:52

#śpijlepiej #ćwiczeniawdomu #bezsenność

Muzyka: Epidemic Sound https://www.epidemicsound.com/

Streszczenie:
#1. Aby się upewnić, że podnosisz kolana wystarczająco wysoko, możesz zgiąć łokcie pod kątem 90º i dotykać kolanami dłoni. Żeby utrudnić ćwiczenie, podskakuj delikatnie podczas wysokiego unoszenia kolan.
#2. Gdy trudno ci utrzymać równowagę, rozszerzaj ramiona podczas skłonu i obniżaj je, gdy wstajesz. Jeśli jest to zbyt ciężkie, możesz podstawić sobie z tyłu krzesło dla stabilizacji.
#3. Unikaj ruchów wykonywanych z rozpędu oraz bezwładnego opuszczania nóg. Tak wykonywane ćwiczenie nie przyniesie efektów. Miej ruchy pod kontrolą.
#4. Dla ułatwienia możesz zmodyfikować ćwiczenie, opierając kolana o podłogę.
#5. To ćwiczenie wzmocni twoje mięśnie brzucha oraz mięśnie skośne. Jest doskonałe na pozbycie się boczków.
#6. Oto świetne ćwiczenie na mocniejszą postawę. Wyrzeźbi ono także twoje ramiona, pośladki i mięśnie brzucha. Jeśli wydaje ci się zbyt intensywne, spróbuj pozycji deski na łokciach - utrzymuj się na przedramionach tak długo, jak dasz radę.
#7. To ćwiczenie angażuje dolną część twojego kręgosłupa, mięśnie brzucha i mięśnie skośne. Poprawi twoją elastyczność oraz doda ci siły.
#8. Rozciąganie zapewni ci rozluźnienie mięśni i sprawi, że następnego ranka obudzisz się odprężona.

Pokaż więcej

Komentarze na Pejsa

Następne

Żona nie mogła spać przez to co mąż robił każdej nocy. Postanowiła go nagrać
21 Jun 2019
Żona nie mogła spać przez to co mąż robił każdej nocy. Postanowiła go nagrać
SmieszneFilmyeu · 23 Wejścia